HTML

Serenula blogja

Itt olvashattok rólam,az életemről,s azokról a dolgokról amik érdekelnek.

Friss topikok

  • Sinikka: Hihi, ez a "nemzetközi híresség nem volt ilyen jó" vhonnan ismerős nekem... csak nem ezt sütöttem ... (2009.10.05. 12:19) Gyöngyvár Álmokból álomba ,beszámoló
  • Serenula: @im nemo: ohh kedves vagy, köszönöm :) (2009.08.15. 17:21)
  • -l- ditti -l-: hát igen, a zene az tényleg nekem is bármikor, bárhol jöhet. akkor is az első rész volt a legjobb.... (2009.08.14. 22:06) Elvárások a Fűrész VI. részére
  • Serenula: angol billentyűűűűűű xD én is téged :D (2009.08.08. 13:52) Victorian piknik

Elvárások a Fűrész VI. részére

2009.08.08. 21:07 Serenula

Nagyon furcsa a dolog ....csak ma 3 féle hírt olvastam...az egyik odalon azt állították,hogy a Fűrész első részét,készítik el 3D-ben...a másikon azt,hogy a hetediket....legutóbb pedig,hogy a hatodikat....hát én bízom benne,hogy nem kell a 7.-ig várni és nem fognak még egyszer moziba küldeni egy már "lejárt" filmet....tehát remélem,hogy a 6 lesz 3D. Eközben elég érdekes interjúkat olvastam...mi szerint a 6. véresebb lezs mint az eddigiek,bár témában nem fog eltérni..arról is vitatkoznak,hogy állítólag Amanda nem halt meg.....és a 6. részben visszatér.....mellékesen azért megjegyzem én örülnék neki ,mert nekem Hoffman nyomozó nagyon nem szimpatikus,inkább volt az Jigsaw,és Amanda....de Amanda is megteszi....xD Különben még egy szaftos részlet,hogy A ’sorozat’ operatőre, David Armstrong, aki nemrég jelentette be, hogy ez az utolsó Fűrész, amiben részt vesz, lelkesen mesélte, hogy:"Lesz egy ringlispíl szoba. Nagyon farsang-szerű hatása van. Olyan, mint egy játszótér. Nagyon durva. Vannak benne pörgő vörös fények. Nagyon nyomasztó ott mászkálni és körbenézni, mert minden forog."

Nem tudom ,szerintem érdkeesen hangzik.:P A 3D-ről meg annyit,hogy megbízható oldalon olvastam,hogy már beszéltek róla,de még nincs döntés,az sem biztos,hogy lesz 3D-ben...de ha lesz,akkor:

"Nem repülő baltákról szólna, amitől a közönség halálra rémülne. Szerintem a mi történetünk 3D-ben nagyon jól átjönne és a nézőknek hatalmas élménnyel szolgálna, ha csak azt nézzük mit él át egy ’alany’ egy csapdában. Nem lepődnék meg, ha megtörténne."

 

És most akkor pár emlékezetes kép,ha már ilyen fűrészes kedvemben vagyok. xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://serenulalonesomhel.blog.hu/api/trackback/id/tr681297242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-l- ditti -l- 2009.08.14. 12:02:48

a fűrész bizony marha jó film, bár nekem az 1 tetszett a legjobban, de az borzasztóan. és így sorban utána vesztett a varázsából énszerintem. a zenéje is marha jó egyébként.

Serenula 2009.08.14. 12:11:33

A zenéje nekem örök kedvenc marad,annyira juj ^^ nem tudom elmagyarázni,de iszonyatosan megtetszett....nem tudom engem az az egy zavar,hogy néha már annyi szálon fut a film,hogy elvesztem a fonalat :D

-l- ditti -l- 2009.08.14. 22:06:26

hát igen, a zene az tényleg nekem is bármikor, bárhol jöhet. akkor is az első rész volt a legjobb...::P
süti beállítások módosítása