HTML

Serenula blogja

Itt olvashattok rólam,az életemről,s azokról a dolgokról amik érdekelnek.

Friss topikok

  • Sinikka: Hihi, ez a "nemzetközi híresség nem volt ilyen jó" vhonnan ismerős nekem... csak nem ezt sütöttem ... (2009.10.05. 12:19) Gyöngyvár Álmokból álomba ,beszámoló
  • Serenula: @im nemo: ohh kedves vagy, köszönöm :) (2009.08.15. 17:21)
  • -l- ditti -l-: hát igen, a zene az tényleg nekem is bármikor, bárhol jöhet. akkor is az első rész volt a legjobb.... (2009.08.14. 22:06) Elvárások a Fűrész VI. részére
  • Serenula: angol billentyűűűűűű xD én is téged :D (2009.08.08. 13:52) Victorian piknik

Gyöngyvár Álmokból álomba ,beszámoló

2009.09.30. 21:16 Serenula

Üdv!

Nos mit is mondhatnék,mint mindig,hogy csodálatos volt ^^

De kezdem az elején..megbeszéltük,hogy páran összefutunk a westend tetőn aztán onnen egyenesen go WigWam..nos,hát engem már suliban sem néztek normálisnak,hogy úgy rohangáltam ott dalolászva,hogy "Kérj halnék én,szólj hozzám álmodnék.."

Hazamentünk átvedlettünk,aztán már indulhattunk is a tetőre...hát ebből annyi lett,hogy ketten párommal indultunk tovább a WigWamba....:D És ráadásként,még egy balesetet is kifogtunk ami által nem járt combino :D tehát nekiálltunk legyalogolni,a blahára...sikeresen eléártük,majd akkora már járt a villamos...eközben jöttek a telefonok,hogy van aki még most ért ki a tetőre,szóval a végén móriczon találkoztunk Andrissal,és Pannival(Panncsival :PxD)   Éppen előttünk ment el a villamos,de már akkor sem tudtunk magunkkal mit kezdeni...:D  Mi voltunk a második "csapat" akik odaértek...kajáltunk,vigyorogva ,csillogó szemekkel,kapálózva integettünk Mazinak,és Eriknek amint megláttuk őket .:D

Útban a villamoson :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az emberek ,gyűltek és gyűltek...büszke voltam,de nagyon hiszen,kb Tarján is eleinte ennyien voltak, a Pecsa előtt...és örülök,hogy egy zenekar,fejlődésének,és fenállásának,rajongóinak része lehetek.^^ Mert ám el sem hiszitek,hogy mennyire kedves és közvetlen emberek,önkényesen már 2-őjüket kisajátítottam,valamelyik családtagomnak is...:P Nos,visszatérve később megjelent Boci,akinek szintén sikongatva pattogva köszöntem xD És végre eljött a pillanat amikor bemehettünk..ahogy bementünk kidobták az üvegemet....aminek őszintén szólva k*vára nem örültem ,mivel nem volt benne semmi,de én víz nélkül nem bírom,a vérnyomásom miatt....és 240 volt egy kis ásványvíz o_0 mindegy,térjünk a lényegre ,egyből szmben volt a kis "bolt " ahol az új webshop árukat lehetett megvenni,megbeszéltük Seraphal,hogy egy pószter és egy toll lesz,de odaértünk annyira fel voltam pörögve,hogy egyből lepusziltam Bocit,és szóltam Seraph-nak,hogy megyek foglalom a szokásos helyet :D majd elkezdődött a Nova Prospect amitől őszintén nem vártam sokat...ez most nem sértés,mert nagyon kellemeset csalódtam pedig mp3-ban hallgatva nagyon nem jött be a dolog,de annyira vidámak,,élőben és kis bolondok,hogy még meg is tetszett :D ráaádsul a néni ránk mosolygott,mert dícsértük a táncát xD

Aztán vissza csúszott a függöny mi pedig nem bírtunk magunkkkal leskelődtünk,már remegett a lábam :D kiabűltam Mazinak,próbáltam bogarászni a setlistet...a vicc ,csak az,hgy egy karnyújtásnyira volt,még sem tudtam ,csak a számcímeket elolvasni.... a  nagy titkokat,NEM sajnos nem sikerült :D Így volt,jó mert meglepődtem :D Kezdődött az introval,amit már később is elolvastunk...azt sikerült :P de igazából nem lepődtem meg rajta,mert többfelől láttam és hallottam róla,hogy többen szeretik az X-aktákat a zenekarból :)

Majd jött néhány régebbi dal...az újak pedig sokkos állapotba hoztak...*_* legfőképp az Őstűz élőben ,és a Rozsdavirág....de ami mégjobban meglepett azok a belly dances lányok..:O Gothic Belly Dance fanatikus vagyok,csak sajnos nincs hozzá testem ,de nézni imádom,és nagyon nagyon jó volt^^.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A másik meglepetés pedig a Vörös Köd című dal volt...amin tényleg enm tudtam eldönteni,hogy most én komolyan Gyöngyvér koncerten vagyok-e....hihetetlenn volt ...a vendég Bazsó László volt a The MorningStar frontembere....már ez meglepő,hiszen egy hörgős,a Gyöngyvérben ?:D Meglepően,annyira felpörögtem,hogy könnyeztem ,remegtem néha sikító,néha pedig röhögő görcs jött rám a szám közepén :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Minden tökéletes volt....egyszerűen felülmúlhatatlan,és nekem többet jelent ez mint a Tarja Turuenen koncert....emberileg, is olyan sokat jelentetek nekem,köszönöm fiúk! Mindent,azt hogy 2 éve vagytok nekem,és még soha nem okoztatok csalódást....még soha nem volt zenekar,akik ennyire közel állnának hozzám....Köszönöm nektek ezt a 2 évet,s az elkövetkezendőket,a csodás koncerteket,és a segítségeteket mindenben...és végül,de nem utolsó sorban Bocinak is^^ ,mert ő is borzalmasan drága velem !

Mellesleg azt hiszem,hogy a hardrock.hu-s beszámoló után már nem is ártott valami,pozitív :).

Na ,de hiszen még volt dedikálás is :P Viszont most betegeskedem,fáj mindenem főképp a torkom,és nem kapok levegőt,de azért remélem egy kis örömet tudtam nektek szerezni :)

1 komment

Címkék: álmok lemezbemutató gyöngyvér hardrock.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://serenulalonesomhel.blog.hu/api/trackback/id/tr221419248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sinikka 2009.10.05. 12:19:31

Hihi, ez a "nemzetközi híresség nem volt ilyen jó" vhonnan ismerős nekem... csak nem ezt sütöttem el Bodommal? Am nemtom, nekem a Börtönbe zárva volt az a nagyonnagyonszétesős szám, amikor felváltva bőgtem meg sikítoztam... jújj, alig várom a következőt ^^ am meg hiányzol csajszi és jobbulást, ezen a héten már tleg kéne talnunk ^^
süti beállítások módosítása