HTML

Serenula blogja

Itt olvashattok rólam,az életemről,s azokról a dolgokról amik érdekelnek.

Friss topikok

  • Sinikka: Hihi, ez a "nemzetközi híresség nem volt ilyen jó" vhonnan ismerős nekem... csak nem ezt sütöttem ... (2009.10.05. 12:19) Gyöngyvár Álmokból álomba ,beszámoló
  • Serenula: @im nemo: ohh kedves vagy, köszönöm :) (2009.08.15. 17:21)
  • -l- ditti -l-: hát igen, a zene az tényleg nekem is bármikor, bárhol jöhet. akkor is az első rész volt a legjobb.... (2009.08.14. 22:06) Elvárások a Fűrész VI. részére
  • Serenula: angol billentyűűűűűű xD én is téged :D (2009.08.08. 13:52) Victorian piknik

Victorian piknik

2009.08.08. 13:42 Serenula

Üdv!

Augusztus 12-én (szerdán) Kedvesemmel,Victorian pikniket szervezünk a Margit-szigetre. A program 11:00-kor találkozunk blaha közepén...onnan 11:30-kor indulunk a szigetre,és célba vesszük a romokat...tehát akinek a sziget egyszerűbb jöjjön egyből oda.Pokróc,kaja,pia mindenki hozzon,aki tud....pipa szükség esetén....a találkozó egybe esik az mgc talival,remélem ez gondot nem okoz...De nagy program nincs,de ahogy a társaságot,ismerem,nem lesz baj a hangulattal.:P

Mindazon által aki szeretne jönni,öltözzön ki .:P Amúgy meg elegem van Seraphot akarok. xD

 

 

 

 

 

 

 

 

wáháháháháhá ez a kép xD szeretem^^

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://serenulalonesomhel.blog.hu/api/trackback/id/tr371296494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seraph^^ 2009.08.08. 13:50:03

ey a k;p...jjááááááájjjjj xD szeretlek ^^

Serenula 2009.08.08. 13:52:48

angol billentyűűűűűű xD én is téged :D
süti beállítások módosítása